Chuck Norris

Ja vissa säger att om Chuck Norris var med i filmen 300 skulle den heta 1.
Andra säger att när han gör en armhävning trycker han inte up sig utan ner jorden.
Men vem är denna Chuck Norris? Jo det ska jag ta och berätta.

många ni skitar där ute i världen har följt serien texax rangers i många år.
men vet ni vem Cordell "Cord" Walker egentligen är?
Jo han är chuck norris. Han är född i Ryan, Oklahoma den 10 mars 1940 som Carlos Ray Norris.
Han är starkare än terminator, han är farligare än rambo och smartare än en viss macgiver.
Och då ska ni veta att dem där 3 killarna inte är några nobodys.
Det är riktiga hårdingar men detta är hårdingarnas hårding.
Mellan 1968 och 1974 var Norris obesegrad mellanviktsmästare i karate.  Det är några år det.
Och för att klara det måste man ha mer än ett hårstrå på bröstet mina kära läsare.
Mer än jag nånsin kommer få. Men är det nån som ska vara hårdare snabbare tuffare än en själv då är det Norris.
hur ska man ens förklara den manns storhet? går det?
Det är som att försöka förklara guds storhet för en troende. Kanske tillochmed större?

Som många vet gör Norris även reklam för Total Gym,Men det många inte vet är att han är även är Total gym.
han är deras ansikte utåt och utan han vet jag inte hur det kommer gå.
När vissa skickar ut 100 000man ut i krig skikkar usa en man.Men inte vilken man som helst utan Chuck Norris.
Enligt legenden kan Chuck Norris tårar bota canser, Felet är att han aldrig än så länge gråtit.
Och frågan är kommer han nånsin släppa en tår?
Ingen vet egentligen vem han är till 100% Men alla har hört talas om han.
Vissa tvivlar på att han ens finns.
Andra anser att han kommer från en annan planet Mendans andra tror att han är en supersoldat som usa tränat sen barnsben.
Men jag själv tror bara han är en onormalt hård jävel som du inte vill hamna i kläm med,
Som sagt han är hård men rättvis och gör alltid det rätta.
Svårt att förklara vem denna man är. Men jag har gjort mitt bästa. Och jag hoppas att Chuck hade varit stolt över mig.

God wanted to create the world in 10 days... Chuck Norris gave him 6.


Kommentarer
Postat av: nikko

Varje land skulle ha varsin Chuck

2009-04-05 @ 19:08:44
Postat av: Pekka

Undra om det inte var chuck norris som skapade jorden?

2009-04-05 @ 19:09:19
Postat av: Henke

Om alla var som chuck norris skulle jag gå trygg om kvällarna

2009-04-05 @ 19:10:17
Postat av: Amerikanen

God bless america and chuck norris

2009-04-05 @ 19:10:32
Postat av: Amerikanen

God bless america and chuck norris

2009-04-05 @ 19:10:32
Postat av: funkel

Han är min Mr Univers

2009-04-05 @ 19:11:22
Postat av: Fille

Storslaget GunsnAmo!

2009-04-05 @ 19:33:06
Postat av: less

svar till nikko, om chuck norris vill vara i alla land så är han det , Samtidigt.



Pekka , han skapade dig också

2009-04-06 @ 21:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0