Drömmar

Då var de dags igen. idag är ämnet drömmar.
Men vad är en dröm? Jo det ska jag ta och berätta för dig!
Alla har en dröm även ni mina kära läsare. men drömmar förändras med tiden.
dem blir mer realistiska med tiden.
Jag var endast 7år gammal när jag började drömma. Midnatt en sen somamr dag klex jag upp hade svårt att somna.
Tänkte se om det var nån bra disnetyfilm på canal + vid den tiden av dygnet.
Slog på tv klickade mig fram till canal+ och där stod han Ron Jeremy!
Han hade damer till höger och vänster. trotts dessa vackra fruntimer på sidan av denna man var han den lysande stjärnan. Jag har sett mycket porrfilm i mina dagar men han tog porren till the next level om jag säger som så.
Ända sen jag såg den film ville jag bli som han Ron Jeremy.

Dagar blev till månader och månader blev till år. Här sitter jag idag.
Idag tänker jag inte ens på Ron Jeremy längre. Jag har nya hjältar. Nya drömmar.
En av dem drömmarna är att få vara redlös. Känna spyan tränga sig genom min hals.
Vakna upp på ett kallt toagolv dagen efter. Känna lyckan man bara kan hitta med nog många öl i kroppen.
Min dröm är att få vara redlös en fredag. Imorron är det fredag.
Imorron lever jag i en dröm. Imorgon är det jag som spyr. Imorgon är det jag som däckar.
Imorgon lever jag min dröm.
En dröm är något många vill uppleva innan dem dör, Men många misslyckas. Och ett fåtal lyckas.
Det gäller att ta chansen. Och imorgon ska jag verkligen ta den.
Följ din dröm. För varje helg kan vara din sista.

Skål kära läsare!


Kommentarer
Postat av: bengt

Skål

2009-04-16 @ 23:44:49
Postat av: roffe

Gott nytt år

2009-04-16 @ 23:45:00
Postat av: kenta

Imorgon ska jag göra som du säger och följa min dröm! Imorgon ska jag supa!

2009-04-16 @ 23:45:28
Postat av: Nikko

Skål och tack för ett bra inslag som vanligt

2009-04-16 @ 23:45:43
Postat av: Råttan

Vem ville inte vara som ron the dick jeremy i dwen åldern? bra som vanligt keeep it going

2009-04-16 @ 23:46:24
Postat av: leffe

Jag lever då din dröm vvarje dag imorgon har jag varit full i 365 dagar=) skål!

2009-04-16 @ 23:46:56
Postat av: Julian

Alkohol for life!

2009-04-16 @ 23:47:28
Postat av: Kingen

I pajala drar vi igån en rejäl jävla fest bara för din skull imorgon!

2009-04-16 @ 23:47:50
Postat av: Ponta

snyft jag ska följa min dröm och det ör bara tack vare dig!

2009-04-16 @ 23:48:39
Postat av: Mikko

Blir ett jävla drag här i Pajala, du har ju grattis fylla om du kommer hit "gun"!!!



Kingen var festen hos dig eller ronny????

2009-04-17 @ 10:12:33
Postat av: Bängan

Tonight is YOUR night! Ta chansen, ölen väntar i horisonten.. de är bara att ta steget ;)



Om du bara har hjärtat, kan du bli hur redlös som hellst champ... hur redloes som hellst!



Jag önskar att vi kunde spy tillsammans!

Wooooooo! FREDAG!

2009-04-17 @ 17:04:13
Postat av: Snubbisch

Asså Bängan asså hur bäng äru asså.. Bängan.. Soft.. Asså... B) One Love Bängan asså... Peace! ..asså..

2009-05-13 @ 19:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0