Sidan från helvetet

Nu undrar ni säkert vad snackar han om.
Men jag ska berätta om hemsidan från helvetet. En sida så äklig att inte ens dem magstarkaste individerna vågar sig dit in och kolla vad som finns. En sida jag själv varit med om att vara tvungen att bevittna.
Jag talar så klart om pixbox. En på utsidan helt vanlig hemsida men det är så mycekt mer än bara det.
Men vad är pixbox? Jo det ska jag ta och tala om för dig!

Pixbox skapades juni 2006 av nån okänd jävla fjortis som såg chansen att visa upp sig för hela världen.
Ryktet spred sig snabbt i sverige.
Fler och fler hoppade på tåget. Oskyldiga drabbades som på nåt sätt hamnat på bilder utan att veta om det själv.
Flera individer finns idag på pixbox ovetande om att dem finns där på bilder.
Och det är inte det roligaste.En morgon 2007 den 5 maj 07:07 ligger jag där i sängen och sover,när telefonen helt plötsligt ringer. Snabbt svarar jag för jag vet att det är allvar när det ringer denna tid på dygnet.
En god vän som säger nåt om pixbox. Jag hörde inte vad han sa i all denna panik.
Men tillslut fick jag det klart för mig. Han såg mig på pixbox.
Jag trodde inte det var sant,sprang för allt jag var värt till datorn och kollade upp det hela.
Och där var jag stupfull och uthängd. Jag visste inte riktigt vad som hade slagit mig.
Jag kännde mig våldtagen,Slagen helt enkelt besegrad.

Dagarna gick jag söp mer än vanligt för att glömma detta.
Tillslut kunnde jag släppa det hela men ärren kommer aldrig att försvinna.
Jag bland alla sveriger jävla fjortishoror och bögar.
Vad kan folk tro. Dagarna gick och tillslut fick jag bort bilden efter mycket slit och släng.
Men den dagen lovade jag mig själv att aldrig behöva gå igenom detta igen.
Varannan ungdom man ser idag känner man igen från denna helvetessida.
Kanske var det mig det var fel på. Kanske jag skulle lära mig älska pixbox trotts allt.
Tillslut hittade jag en liten grupp människor som hatade pixbox lika mycekt som mig.
Jag tog kontakt. Hatet förde oss samman.
Vi blev en liten grupp. APB(Anti Pix Box)
Vi såg efter varanndra.Vi blev som bröder vi kollade att ingen av oss befann sig på nån av alla dessa fjortisbildenra på pixbox. Än så länge funkar detta. Men pix box blir bara smartare och smartare.
Vi kan kanske inte så emot förevigt. Men hellre förlora och försökt vinna en förlora utan att ens försökt.

Men det finns många ovetande unga män som fastnat på bild.May god help you.
Pixbox är en samlingsplats för alla fjortisar i sverige. Och det blir bara värre och värre.
Fler anmäler sig varje dag. Det finns en stor plan för denna sida. Dem planerar nåt men jag vet inte vad.
Det finns allt från bilder på lättklädda fjortisar som är fulla till gymbögar som tror dem är arnold på denna sida.
Deras mål är att alla ska vara med. Men jag vet en sak dem kan få resten men mig får dem aldrig!
Ensam kan jag inte göra skillnad men tillsammans kan vi flytta berg.


JOIN MY TERROR MOVMENT APB!


Kommentarer
Postat av: Hurtige

Sign me in APB

2009-04-16 @ 03:22:11
Postat av: nikko

Hattar pb jag med fjortissida

2009-04-16 @ 03:22:39
Postat av: Bengt

Fy fan bruden la upp mig på sidan gjorde slut på en gång.

2009-04-16 @ 03:23:32
Postat av: zigge

ska fan skaffa brud som inte har kamera

2009-04-16 @ 03:23:59
Postat av: henkka

Hahaha Fuck pb hatar den jävla sidan!

Fjortisarnas bilddagbok i princip.

2009-04-16 @ 03:24:57
Postat av: Roffe

Fy fan för det där svammlet

2009-04-16 @ 23:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0