Hat och kärlek

Vad är hat och kärlek mina kära läsare?
Jo det ska jag ta och berätta för dig!

Vi börjar med kärlek för jag tänkte spara det bästa till sist.
Det finns många sorters kärlek. Vi tar ett exempel.
Nån du tycker om som du vill knulla resten av ditt liv.
Nån som lagar din mat. städar och rengör dina kläder.
Det är kärlek. Nån du kan dra dina sjuka skämt för utan att dem tycker du är dum i hela huvudet.
Nån du inte tycker är jobbig efter att ni har knullat,som slynan från förra helgen.
Nån som inte säger "inte ikväll jag har huvudverk".
Det gäller och ge och ta i ett förhållande.
Mannen sliter från 7-16. Kvinnan från 21-23.
Som sagt ge och ta.
Detta mina läsare är kärlek.

Då till dagens höjdpunkt. Vad är hat?
Jo hat är när du sitter och läser Kenzas blogg och vet om att slynan tjänar pengar på skiten hon skriver.
Hat är när du helst av allt i denna planet vill spöa den personen. (HOST KENZA)
Hat är när du inte ens klarar av att titta på personen utan att få kvälningar.(Kanske inte Kenza då med tanke på att jag använt mig av henne till material ett x antal gånger)
Hat är när du är så less på nån person att du läser hennes blogg fast den suger häst balle.
Men vad gör man? livet har sina ljusa och sina mörka sidor.

Detta är vad hat och kärlek betyder för mig mina kära läsare.
Vad tycker ni?

På återseende GNA



Kommentarer
Postat av: Henke

Där satt den!

2009-08-31 @ 02:33:36
Postat av: Mika

Denna kenza väcker även hat inom mig!

2009-08-31 @ 02:34:10
Postat av: Petri

Kärlek och hat klockrent!

2009-08-31 @ 02:34:33
Postat av: kenta

Än en gång läser jag din blogg och blir mållös!

Sanning i varje ord som skrivs där.

På kärlek känner jag igen mig. Sliter som fan i 8 timmar om dan medans hyndan gör sitt om kvällarna.

2009-08-31 @ 02:35:53
Postat av: Rickard

Länge sen jag läste nu men sett att du inte tappat bloggen hålelr samma höga kvalite.

keep the good work going



/en vän

2009-08-31 @ 02:36:42
Postat av: Punkarn

SKÅL FÖR FAN!

2009-08-31 @ 02:37:00
Postat av: Yrkel

Thats love baby

2009-08-31 @ 03:39:01
Postat av: Anonym

Rakt från hjärtat, kvalité i dina inlägg GunsNamo

2009-08-31 @ 18:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0