Obama hjälte,tjuv eller pundare?

Det flesta känner till Barack Obama som president i USA.Men vem är denna man egentligen?
Jo det ska jag tala om för er.
En svart ung man född i Honolulu, Hawaii den 4 augusti 1961.
Hans föräldrar skildes när han var endast 2 år gammal nåt som tog hårt på denna svarta man.
Obama växte upp med sin vite mor.I boken Dreams from My Father från år 1995 berättar Obama om sin uppväxt som enda svart person i en vit familj.
Vad är felet med att växa upp med en vit familj Obama? Varför skriva en bok om detta som om det vore en bragd.
Jag växer upp med min helvita familj och jag tar ingen skada av detta.
Som vuxen medgav Obama att han under sin tid i high school hade använt marijuana, kokain och alkohol, vilket han under valkampanjen 2008 beskrev som sitt största moraliska misslyckande.
Och det är ett misslyckande påstår jag.
Ska världens kanske mäktigaste man vara en välkänd narkoman?
Vill man att ens barn ska se upp till den mannen? Varför inte be cheech and chong ställa upp i Presidentvalet?
Eller Bob Marley rent utav. (inget ont om Bob Marley)
Mycket Obama säger låter bra riktigt bra, Men hur ofta hör man inte en tjackpundare säga att han dragit sin sista lina?
Texas lider och det gör jag med.Gud vad jag saknar George Bush.
Hoppas framtider ser ljusare(vitare) ut i usa.
Bygg er egen åsikt jag har byggt min.


Hastalavista


Kommentarer
Postat av: kentan

Jävla bov

2009-01-27 @ 16:59:04
Postat av: Henkka

Komemr ihåg på den gammla goda tiden.

Framtiden ser ljusare ut hoppas jag

2009-01-27 @ 16:59:58
Postat av: rednecken

svarthuve

2009-01-29 @ 21:25:28
Postat av: God save the quuen

Bara detta inte sprider sig världen över.

God save the world!

2009-02-01 @ 18:40:57
Postat av: Erik

Att en sån här kriminell individ får bli president , i mina ögon är det skandal och jag hoppas ni förstår mig.

2009-02-01 @ 22:10:14
Postat av: Ni vet..

Jag ska säga det vi alla tänker, han är både tjuv och pundare, garanterat. En svart jävel som nu ska infinna sig i en vit mans standard, i det VITA huset! Ett ord: Skandal.

2009-02-02 @ 23:59:33
Postat av: the dude!

domedagen är nära.

2009-04-16 @ 23:22:24
Postat av: Uffe

Nita han för fan!

2009-08-27 @ 03:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0