Det var ett tag sen!

Hejsan alla trogna fans därute. Jag vet att det är ett tag sen jag skrev på denna blogg och många som undrat hur jag mår vad jag har gjort eller med vem jag har gjort vad och dylikt. Men jag ör tillbacks exakt som katterna man brukar lämna ute i skogen.
Men som jag vet kräver ni ett svar var har jag varit vad har jag gjort och med vem?
Som den man jag är känner jag en viss skyldighet till er mina trogna läsare att ge er dem svar ni söker.

Så här ligger det till.  Jag dog!!!! Kanske inte bokstavligt talat men det känndes som de.
Jag tvekade på min blogg. Jag tvekade på er alla läsare att ni såg mig som ett skämt.
Jag söp så jag stupade jag visste inte vad jag skulle ta mig till.
Vem är jag tänkte jag? Är jag bara en värdelös bloggare som horan jag skrivit om i en tidigare artikel som bara skriver för att få ut mina behov? eller gör jag det för att bli känd? Jag visste helt enkelt inte.
Men redlös som jag var gick jag omkring i en park och yrade med en revolver i fickan.
Vet inte varför jag hade revolvern där riktigt men kan säga att det kunnde slutat illa.
Satt mig där på en parkbänk redlös tog sakta ut revolvern ur fickan och riktade den mot mitt eget huvud.
Just när jag skulle tryc ka av kännde jag hur det skade till i fickan. Va fan tänkte jag ett sms!
Men att läsa ett sms innan man dör kan väl inte skada. Smset var från okänt numer där stod det " Fan du måste ju blogga snart känns som att livet har mist sin krydda".
Sakta höjjde jag på skallen och såg 2 ungar leka vid lekparken var jag tänkte eliminera mig själv.
Tänkte att dem där 2 ungarna kan inte få växa upp med endast massa skitbloggar tillhands.
Jag gör det för alla ungar för en ljusare framtid och för mina fans.
I denna stund förstod jag varför jag bloggar. Jag gör det för alla er trogna läsare alla ni som ser upp till mig alla ni som troget läser min blogg och ivrigt väntar på nästa artikel.
Ställde mig upp sköt en duva och sprang hem och skrev mitt nästa inlägg på bloggen.
Det är det jag skriver nu just nu Detta är en hyllning till alla er trogna läsare.
 Alla ni som delar mina tankar. Alla ni som kommer kämpa för att världen ska bli en bättre plats.


I be back!

Kommentarer
Postat av: fille

Du är tillbaka för att ta bloggvärlden med storm. STARKT gunsnamo!

2009-03-24 @ 18:30:01
Postat av: Lasse

Fy fan trodde aldrig du skulle komma tillbacks mannen!

Kan tänka mig att du gått igenom en jobbig tid men efter regn kommer sol.

2009-03-24 @ 18:30:56
Postat av: Rolf

Grät mig igenom denna historia.

Men livet är bara inte dans på rosor.

Men du tog dig upp starkt!!!

2009-03-24 @ 18:33:02
Postat av: Ulf

Svurting va starkt gjort

2009-03-24 @ 18:33:41
Postat av: Anonym

Jag har skarattat med dig jag har kännt hat med dig men även nu har jag gråtit med dig.

Vi har aldrig träffats men känns som att vi känner varanndra rätt så bra!

Keep it going

2009-03-24 @ 18:36:08
Postat av: Anonym

Voi säger bara alla ni horor som säger att han är fel ute kom till pajala så ska ni få känna på yxa!

Ska markera ordentligt!

2009-03-24 @ 18:42:03
Postat av: Stickan

Jag vet att jag har flängt ur mig lite negativa kommentarer i dina senaste "inlägg" men jag ska ge dig en ny chans du är på rätt spår! Välkommen tillbaka !!

2009-03-24 @ 18:42:37
Postat av: Anonym

ja äntligen! väntat på nå nytt... Keep up the good work!

2009-03-24 @ 18:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0