The Wrangler

The Wrangler är en udda varelse i våran lilla värld som jag valt att lyfta fram idag.
Men vem är the Wrangler? JO DET SKA JAG TALA OM FÖR ER!
Historien börjar 1990 , nånstans i sverige födds denna udda varelse.

Från början trodde man att han var en vanlig grabb,men han var så mycket mer.
Vissa drömmer om att bli fotbollsspelare,andra om att spala i NHL, Vissa vill tillochmed bli bloggare(Kenza)
Men en man villa annat. The Wrangler som han kallas av oss dödliga ville bli en vanlig rörmockare.
Han vill förse oss med rinnanade vatten, Fungerande dusch. Sånt The Wrangler annser att alla är värd.
Inte den vanligaste drömmen,Men hur måga kan säga att dem förverkligat sina drömmar?
Jag vet en som kan de.THE WRANGLER!

Vad mer gör denna Wrangler så unik? Om han fick välja mellan Luleå hockey och Montreal skulle han inte tveka en sekund. Här skulle de flesta välja pengarna,Men jag vet en person som skulle följa hjärtat.THE WRANGLER!
Som ni förstår är han en av Luleå hockeys största beundrare.
Han gillar luleå hockey så mycekt att han skulle ta en kula för laget i hans hjärta.
Det är vad jag kallar kärlek till ett lag.

Men gillar Thw Wrangler nån i Luleå hockey är frågan? Jag citerar the Wrangler:"robin lindqvist har ett sånt hjärta så man bara gråter när man tänker på det". Så det finns en man Wrangler beundrar mer är chefen på Bravida.
The Wrangler är mannen som älskar slitvargar.Mannen som hellre ser dig kämpa och förlora än att vinna och spela lojt.Det krävs en The Wrangler för de!
Men det finns en man i Han hjärta som har en speciell plats.
En man som är mycekt lik the Wrangler han själv. Men vem är mannen som lyckats trollföra Thw Wrangler på detta sätt? Jo Pär Ledin mina damer och herrar,Per Ledin.
Varför denna kärlek till denna sopa då? Jo för han har allt THE WRANGLER begär av en hockey spelare.
Han är dryg han är ful och han kämpar tills det är över. Wrangler respekterar Ledin så mycekt att han tillochmed sparat ut mustach för att visa hur mycket han stötar sin stora hjälte.
Denna kärlek han vissar till ledin är inte från våran planet. Och som sagt bara tanken av hur mycket Wrangler beundrar denna Ledin gör mig tårögd.

Han har ätit mest Chili Bacon mål i Järnvägsgrillens historia. De ni är vad jag kallar en merit.
Han har ätit så många att orden " det vanliga"räcekr för att man ska förstå vad han vill ha.RESPECT!

Han har charm som få. Här följer ett exempel på de.

Kvinna"du tar sönder min ros"
The Wranlger"Lugn du ska få en rödare ros av mig"
Vilken kille säger nåt sånt i de läget om inte the Wrangler.

Och så har han balls! Här följer ett exempel på de
En dag fylld av fylla och misär sitter Wrangler på krogen med 2 bekanta.
Helt plötsligt utan förvarning forcerar spyan från the Wrangler. Mitt i krogens centrum.
Vem skulle iten bli pressad där? Jo inte the Wrangler.
Han tar de lugnt tar en lunk av sin öl och säger sorry!
Kyla och mod i samma gång mina damer och herrar.

Känns som att jag skulle kunna skriva en bok om denna udda varelse.
Men detta får räcka. Mannen myten legenden The Wrangler.


Kommentarer
Postat av: Henkke

Vem är denna hjälte?

2009-09-10 @ 18:17:03
Postat av: kenta

Sagan om the Wrangler har trollbundit mig!

2009-09-10 @ 18:17:21
Postat av: Helena

Han skulle då får ge mig en röd ros.hihi

2009-09-10 @ 18:17:52
Postat av: Rolf

HELENA! THE WRANGLER GILLAR INTE HORORO SÅ DRA

2009-09-10 @ 18:18:11
Postat av: Grisen

Vet ej vem han är eller var han komemr ifrån.

Men han har då fått mig att omvärdera mitt liv.

2009-09-10 @ 18:19:15
Postat av: wille

WTF!! HAHAHAHA. Ne men han är en RIKTIG legend så mycket kan jag säga =)

2009-09-10 @ 18:20:07
Postat av: Rånepojke

Fy fan rörkrök så de skriker om de vilken helvetets hjälte!

Skulle ha fler slappkukar i samhället som denna ,kanske då inte sverige var påväg ner i skiten!

2009-09-10 @ 18:20:29
Postat av: Svetsrn

Hård och hård sket en gång ner mig på krogen och sa att det var nån annan.(då var jag kylig)

Men visst låter han som en bra kille inget snacka om saken.

2009-09-10 @ 18:22:35
Postat av: Stålkuken

Fan han skulle man få barn men

2009-09-10 @ 18:24:28
Postat av: Karin

En riktig charmör hör jag.hihi

vart får man tag i denna snygging?



/karin

2009-09-10 @ 18:25:46
Postat av: THE Wrangler

......................

2009-09-10 @ 18:59:11
Postat av: Micky

Som rolf skrev karin GLÖMM DIN DRÖM!

han gillar inte lösaktiga kvinnor

2009-09-10 @ 18:59:33
Postat av: KIDRICK

Wrangler har svarat i tråden!

2009-09-10 @ 19:03:54
Postat av: :)

The wrangler är nästan min idol, strax efter enduromannen och under dig gunsanmo såklart ;)

2009-09-10 @ 20:16:32
Postat av: Kyken

Ja!? Vad är de som är så speciellt med wrangler ?! Ja ?! Vadådå ?! Nämen Vadådå ? Ja ?!

2009-09-12 @ 02:18:28
Postat av: Bro

HEY! Sur kyken.. lugna ner dej, känner killen.. Stabil å trevlig, men de är klart.. under för pressade situationer kanske han inte är den bästa på att hålla humöret.. Annars helt ok.

PS. Dåligt ölsinne dock. Sexuelltofredande, dreggel å våldsutbrott brukar avsluta kvällen..

Ingen är en 10:a W, men du är då fan en 9:a!

2009-09-12 @ 02:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0