Knodden/Frälsarn

Knodden,frälsarn ja kärt barn har många namn.
Men vem är denna luleåprofil vi så ofta snackar om det ska jag berätta för er.
Vissa påstår att knodden bara är en efterbliven alkis,andra att han är en äklig pedofil.
Men ack så fel man kan ha. Knodden en man som säger vad han vill och säger vad han står för.
Knodden är en man mån om sitt utseende. Vi hör han ofta fråga "ser jag full ut".
Vem vill gå omkring och se full ut? Inte jag och Knodden iallafall.
Knodden en social ung trevlig man. Ofta ser man ungdomar festa hos den så kallade Knodden.
Varför festa med dessa unga män undrar många? Knodden kan leda dessa vilsna ungdomar på rätt spår igen.
Han försöker lära dem allt om kristendomen. Lära dem allt han själv vet.
Du kan bli för full hos knodden det finns alltid en plats över.
Som knodden själv säger"finns det hjärterum finns det stjärterum". Vilken kille!
Och givmild är han senast igår såg jag en 15åriga pojke gå ut från knodden full o jävlig,
Knodden som den kille han är stod han för hela kalaset. Knodden ställer upp för sina vänner.
Knodden är ett missförståt geni enligt vissa enligt andra helt galen.
Jag tillhör skalan som kallar han ett geni.
För det knodden gör för dagens ungdomar skulle inte många män göra.
Den killen klår alla ungdomsgårdar i norrbotten 24/7.
Kan inte säga så mycekt mer om denna underbara profil från Mjölkudden.
Men innan ni dömer Knodden granska er själv först.
Jag ska lägga ut Knoddens egen hemsida här på bloggen kan ni alla gå ut och njuta av Knoddens små klipp och citat.
http://www.knodden.com/

Hastalavista


Kommentarer
Postat av: Stolt tonåring

Har själv festat hos knodden ett x antal gånger.

Och aldrig sett felet hos han.

En trevlig kille som alltid ställer upp

2009-01-14 @ 23:34:51
Postat av: Kentan

Hängde med Knodden en hel del i min ungdom en trevlig prick som jag tyvärr tappat kontakten med på senare år.

2009-01-14 @ 23:35:29
Postat av: Yngve

Varje stad skulle ha var sin Knodden!

2009-01-15 @ 15:43:05
Postat av: Effektivt

Knodden. Vad mer behövs säga

2009-01-15 @ 18:48:19
Postat av: Kille

Knodden fy fan vilken lirare

2009-01-19 @ 18:21:34
Postat av: J. Andersson

Bor ju granne med den beryktade knodden, och är stolt över de!!!

När man är ensam vet man alltid att hans dörr är öppen!

2009-01-22 @ 22:18:51
Postat av: Gunnar

Öppna din dörr och säg att du vill ha mig.

Den låten får mig att tänka på knodden.

Din dörr står alltid öppen vännen min.

2009-01-31 @ 00:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0