Snus gör pojkar till män

Snus! vad är snus frågar jag mig? Vad innebär det att ha en rejäl General lös under läppen.
Snus är mer än ett nikotionrus för mig. Snus är ett mandomstest.
Kommer du ihåg din första snus? jag kommer ihåg min!
Året var 2003 jag och grabbarna fick tag i våran fösta dosa general lös.
Bakade upp varsin prilla taggade som aldrig förr.
Där satt man som den lilla skit man var skulle just lägga upp sin första snus.
Den var stor rund och mäktig, och den passade perfekt under läppen!
Sakta men säkert lade jag upp den och som det sved till en början men det var början på ett nytt liv.
Jag var en ny man och notera att jag säger MAN.
På bara några ynka minuter gick jag från att vara en pojke till en MAN.
Visst sved det till en början men det är en stor förändring för en ung pojke att bli en man.
Snus är så mycket mer än nikotin det är en livsstil. En hård livsstil som inte alla klarar.
Men som sagt är man en hårding så är man!
 Med detta vill jag säga en sak snus gör pojkar till män.Detta är en hyllning till alla ni snusare där ute.
Känn er träffade


Hastalavista baby                                    R.I.P Curt Cobain


Kommentarer
Postat av: SnusarN

Hell Yeah man!

Dem orden du nämner där kom direkt ur hjärtat det märks

2009-01-11 @ 12:24:47
Postat av: Kentan

Nostalgi mannen.

Komemr ihåg min första snus. Tack för att du delar dina underbara tankar med resten av folket tack.



/Kentan

2009-01-11 @ 12:26:09
Postat av: ugglan

snus gör även kvinnor till män !

2009-01-11 @ 13:00:24
Postat av: åke

Den där stora första lena snusen ååh den satt så fint, Dagen då man blev en man. måste erkänna gled nästan en tår när jag läste detta mycket fint skrivet!

// Åke

2009-01-11 @ 13:02:49
Postat av: barney

Blomjord var ordet.



// barney stinson

2009-01-11 @ 13:45:05
Postat av: Big Fan

Än en gång förbryllar du mig med din visdom, jag kastas bak i stolen av häpnad, av glädje, av att de faktiskt finns nån där ute som tänker som jag, som har uppleft samma saker, som har samma kunskap.



Tack för ännu ett jordnära hjärtligt inlägg som berör. Det första som händer efter denna kommentar är en rund mjukhård svart klump av kärlek, även kallad en prilla, kommer att fösas varsamt under min läpp och då jag gör det, så ska jag tänka på dig.. Keep me posted.



/Big Fan

2009-01-11 @ 14:50:37
Postat av: Big Fan

Till ugglan: Wow :O Kan jag få ditt telefon nr ;)



/Big Fan

2009-01-11 @ 14:52:23
Postat av: Fille

Minns också min första snus, 2003 var året och har inte blickat tillbaka sen dess, ÅNGRAR INGET! Tack för ännu ett bra inlägg Gunsnamo!

2009-01-11 @ 15:09:13
Postat av: Idag är jag stolt

Säger bara en sak SNUS!

2009-01-19 @ 18:22:20
Postat av: gurra

Fy fan snus for live man

2009-03-26 @ 23:58:17
Postat av: Råttan

SNYSSSS

2009-04-16 @ 02:58:46
Postat av: Storläpp

Yeah den satt fint

2009-04-16 @ 23:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0