Dan före dan!

Idag är dan före dagen då allt ont man kan tänka sig kommer att sändas på just din tv.
Idag är sista dagen i frihet känns de som. Sista dagen innan man går ner i en djup svacka som håller på i cirka halvåret innan man grävt sig ut igen.
Men vad pratar jag om undrar mångas det är ju bara den 8 september imorron.
Varför så upprörd kära gna!
Jo det ska jag tala om för dig.

Imorron är det premiär för det största skiten tv nånsin sänt och mest troligt kommer att sända.(ja vem vet kanske färjan kan ta titeln då Håkan mest troligt bestämmt sig för att lämna fartyget)
Snackar han om big brother mån tro? kanske farmen är tillbacks? Nej av allt skit som sänts på svensk tv är den största av skitar tillbacks. Jag snackar så klart om IDOL!
Men vad är idol undrar säkert många av er.
Jo idol är ett program till för att sveriges bögkompani ska få visa upp sig. (SE PÅ MIG JAG KAN OCHSÅ)
Och för att inte tala om alla jävla luder som ställer upp och tror att dem är den nya Celine Dion.
Och för att inte tala om alla jävla puckon som är totalt talanglösa och ställer upp och skämmer ut sig för hela natinen.
Vad blir man av detta idol undrar säkert mågna? Bögförklarad! (simpel as that)
Vad får man? Ja vad får man umärksamhet och ett dåligt rykte och ett smeknamn som t ex IDOL-DARIN!
Finns det nåt positivt med Idol? JO Laila Bagge är jävligt het och attr ha sett henne live ger dig minst gratismaterial för en månad framåt. Men förutom en sexyg jävla bibmo i juryn tror jag nog inte det finns nåt mer.
Så vad blir resultatet av dem som är med i Idol? Ja du har ju Johan Palm till exempel. sämst röst,ful,jävligt kvinnliga drag har han,jobbig,barnslig,oskuld jadu jag kan nog rabbla upp 100grejer till om jag bara ville men jag tror detta räcker.

Tacka vetja Dire straits,Aerosmith,Led zeppelin med flera som blev känd genom slit och inte genom att ställa upp i nåt jävla gaypride program!
Ja kära läsare ta vara på er sista dag utan idol, För kan lova er att detta kommande halvår komemr bli jobbigt.
Vissa komemr stupa,andra kommer att vansinniga Medans vissa kommer ta sig igenom detta halvår oskada men ändå skärrade av vad som hänt.

I BE BACK!


Kommentarer
Postat av: Hesus

Död åt Johan palm

2009-09-07 @ 17:01:46
Postat av: Pekka

GayMasik detta program!

2009-09-07 @ 17:02:05
Postat av: Fisken

Tacka vettja byggnytt på SVT!

2009-09-07 @ 17:02:41
Postat av: Henkke

Jaha siten drar igång nu

2009-09-07 @ 18:56:08
Postat av: Jonny

Fan och så ska ju frukan se på siten hela tiden

2009-09-07 @ 18:57:31
Postat av: Pelle

Åhfyfan fick nästan en hjärtinfarkt igår när jag satt och zappa och BOOOOOMMMM idol på 4 an!!!!!!!!!!

Sadtana!Kände tryck över bröstet och försökte komma åt avstängnings knappen men kvälvningarna stoppade mig! Spydde över golvet och ramlade ihopp! Som tur var kom ungjävlen in och undrade vad som hände, fick inte ut nå ord men grabben fatta ändå!Stängde av tv'n så fort han såg var de var! Ända bra ungjävlen gjort i sitt liv!

2009-09-09 @ 09:55:07
Postat av: Konkel

Du kommer ighen pelle

2009-09-10 @ 00:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0